"He's got a banana on his helmet, these guys are serious!"

Idag har jag jobbat, plockat skräp med laget (from now on you can call me junk!), sen blev det raka vägen till Waynes för fika med Rosanna, Madde, Anna och Mari. När jag kom upp för trappan på Waynes kom det en ström av människor emot mig och sa att det var lika bra att vända om, brandlarmet hade gått så vi stod en klunga där ute ett bra tag kändes det som. Sen gick vi in och fikade, passade även på att kika på Linnéas tatuering, tjejen är hård, 8/16 sittningar gjorda.. nice! Sen for vi och såg Baksmällan 2 på bio och jag har precis kommit hem! Blev några goda skratt:) 

Börjar 08:00 imorgon så ska krypa i säng nu, lev å må!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0