I'm losing my religion.

Jag, Hanna och Soffe for till Sandra vid kl.16 idag och började laga tacos med hennes föräldrar. Smakade rent ut sagt kungligt. Sen kom 10 tjejer till för att fika och umgås:) Var jättetrevligt så länge jag var där iallafall, for på fotbollsträning just före 20:00. Tack för en trevlig kväll och grattis i förskott Sandra, är mindre än 2 timmar nu tills du blir 20;) Har precis kommit hem nu och ska snöra i mig nå käk, duscha och sova. Jobb imorgon as usual, LEV Å MÅ!



Man kan ju bli en smula nyfiken på vad som finns i Norsjö/Noret
och då ska jag tala om att Sofia har stugor där! Gillar egentligen inte att skriva på kort, men vad gör man inte för slusan! Men kan nästan lova på min högerfot att det är Hanna eller Soffes tur nästa gång;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK BABY!

2011-03-06 @ 22:30:43
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0