"Can we pretend that airplanes, in the night sky, are like shooting stars."

Kickoff fest med jobbet i fredags, gympa, relax och käk på medlefors. Riktigt trevligt, hade varit ännu trevligare om jag låtit bli dom tre-fyra sista vinglasen! Känner mig typ bakis fortfarande...

Igår
låg jag och sov när det knackade försiktigt på dörren, bakis som jag var låg jag kvar och tänkte inte öppna.. det knackade igen, plingade till och med... då blev jag nyfiken och smög upp och tänkte kika i titt-hålet i dörren och just när jag smygit fram till dörren så öppnas brevinkastet och någon säger "Nina det är jag! Öppna!" följt av ett bussigt skratt.. haha det var Ingela och när hon öppnade brevinkastet var det enda hon såg mina fötter... måste sett lite roligt ut.. Senare så for jag Issa Ingela Thomas och Wilma till Elin och Mackan och umgicks, åt tacos och massa gott. Såg hockeyn och melodifestivalen. Nog tror jag Eric Saade klarar dig hyffsat i Eurovision även om texten i låten är lite mongo. 

Idag for jag Issa Ingela och Wilma på Stigs och fikade, blev smörgåstårta och nå gokakor, yummie! Nu sitter jag och väntar på tvättmaskinen, önskar jag kunde säga att jag väntar på diskmaskinen och att städerskan ska bli klar nån gång men icket, det får jag lösa själv.. VAR SÅ JÄVLA OSUGEN PÅ DISKA ATT JAG DÖR...

Möte med laget innan träningen ikväll sen blir det att kuta runt i bollhallen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0