"Hörrni, ska vi säga att jag var fullast igår eller?"

Torsdagkväll for jag till Ursviken och jag och Sofia såg Clemensnäs Herrar vinna, sen väntade vi in Petter och Pontus och for till Norsjö till Sofias stuga. Efter clemens vinst blev Petter sugen på fest så vi drack några öl när vi väl kom fram och sen vid 02:00 natten mot fredagen gick vi ut och såg fyra harar ha ett "möte" på parkeringen, såg ut som värsta träffen, sen såg vi en mus springa över gräsmattan!! Jag hatar möss.. usch fy å blä.. Sen kom midsommarafton, vi klev upp, grabbarna for och fiskade, damerna duschade, gjorde sig klara och la köttet i marinad. Vi hade även kläckt ett antal regler som skulle bestå under kvällen (bilden.) Och sen dagen efter (lördag) har jag aldrig skrattat så mkt som jag gjort någonsin, hade en helt sjuk dag, garvade bokstavligen ihjäl mig!! Måste tacka speciellt Pontus för det, sen även Sofia, Petter osv.



Kommentarer
Postat av: Ingela Lundmark

Ja, det är ju Nina som har skrivit här ser jag;)

Ni hade säkert hur trevligt som helst!

2011-06-29 @ 05:57:14
Postat av: Nina

HAHa japp, det är min skrivstil tyvärr, jag blev tvingad.....

2011-06-30 @ 00:15:45
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0