"Sometimes it seems that you're dancing with the devil, and you recognize that the price for freedom is high."

Jag har chockat människor, vänt min värld upp och ner. Går nu in på Dag 2 utan snus, gårdagen var pure pain. Hoppade och studsade omkring, ville börja tugga på min kontorsstol, kliade i fingrarna... Letade snusdosan både på skrivbordet och i fickorna ibland innan jag kom på att jag aldrig kommer hitta den. Sötsuget ökar, vänstra byxfickan är alldeles för tom, huvudvärk, abstinens, begär... FYYYYYYYYYYYY!


Kommentarer
Postat av: mooonkan

You can do it Nina:-P Men jag lider med dig.. Haha skulle aldrig klara de själv men:-P

2011-01-13 @ 09:28:04
URL: http://monikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0