"Any way you want it."

Har mått lite halvrisigt idag, en blandning mellan hetta och mängder av frossa... Kanske har jag feber, I don't know! Har ingen termometer! Haha, nästan lika bra det så slipper man få det bekräftat, bara att köra på. 

HUR SOM HELST! Satt halverst med fötterna på skrivbordet och gäspade idag precis när chefen kom förbi (satan hon såg mig, jag vet). "Sitter du här och gäspar Nina? Hehe, kan jag få prata med dig en stund?" ..."Ehm, njaasi, självklart" blev mitt otroligt självsäkra svar.... Vi gick in i glasrummet som det kallas där hon berättade att jag fått förlängt!! 100% till 30/6, LOVELY! Så fruktansvärt skönt!



Kommentarer
Postat av: k...

Awesome!! Det bästa är väl ändå att du faktiskt själv har ordnat jobbet :)...kul som bara den, jö!!!

2011-01-24 @ 21:34:45
Postat av: k...

Glömde säga ¨krya på dig¨...

2011-01-24 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0