2010 utan detaljer

♦ Började arbetslöst
♦ Köpt gymkort på 360
♦ Skottat tak
♦ Gått en SRY-utbildning
♦ Träffat väldigt underliga människor
♦ Fått jobb på kundtjänst på kommunen efter intervju och arbetsprov
♦ Fått kemipriset på nobel-firmafesten
♦ Fått en systerdotter
♦ Skaffat världens bästa kollegor
♦ Fyllt 21 år
♦ Höll på satsa på en fotbolls-comeback men fick en knäskada
♦ Gjort två nya tatueringar
♦ Gjort en ny piercing
♦ Flyttat hemifrån
♦ En anhörig gick bort
♦ Träffade min ena halvbror för första gången i vuxen ålder
♦ Träffade fastrar och farbröder för första gången i vuxen ålder
♦ Kollegor har skrivit och sjungt en låt om mig, till mig
♦ Varit på magnetröntgen
♦ Gjort många bra musikfynd
♦ Har haft min värsta fylla nånsin
♦ Fått nya vänner och träffat helt underbara människor, unga som äldre
♦ Gått både ner och upp i vikt
♦ Sett en främmande kille jag tyckte var fräsch och ringt honom
♦ Aldrig innan har så många kompisar lämnat stan
♦ Aldrig innan har jag trivs så bra på en arbetsplats
♦ Festat till 07:00 på morgonen
♦ Frusit i mer eller mindre 3 månader i streck
♦ Firat jul för första gången utan Ingela
♦ En kompis har överraskat mig med oväntad hemkomst
♦ Haft min bästa nyårsafton på länge


Lite smått och gott, hjärnan är inte på högvarv nu så det här är det bästa jag kan skrapa fram just nu. Men en liten hum om 2010 är det!



Kommentarer
Postat av: k...

Men DUU..waow, vilket bra år du haft!!! Hoppas att 2011 blir minst lika trevligt ;)

2011-01-03 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0