Shopping-stopp till 1/3.

Igår drog jag, Ingela, Thomas, Fredde, Mackan, Elin och Kicki till Umeå för en shoppingrunda! Och ja, jag gick lös...gick lös på Monki och Rut m.fl, dom borde skicka ett tack-kort och tacka för mina pengar!! Var iallafall riktigt kul, köpte en jacka, fyra tröjor, två t-shirtar, två linnen och en sjal. Och idag var jag på stan med systrarna och fick med mig en tröja och en t-shirt hem, jag har nu satt shopping-stopp på mig själv framtill mars..


Så där ser jackan ut fast inte så där JÄTTEBLÅ. Jag vill nu samtidigt göra er uppmärksamma på att idag.. 13 februari 2011 är första gången Nina Lundmark nånsin visat vad hon köpt, det kommer kanske aldrig upprepas.

Kommentarer
Postat av: Linkan

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, SNYGGASTE JACKA JAG SETT, GEMEMEEEEEEEE(L)

2011-02-13 @ 18:12:19
Postat av: k...

Himmla snygg jacka...Å ingen dum idé med ¨mode-bloggen¨ ;)))

2011-02-13 @ 19:57:53
Postat av: Nina

HAHAHA Linkan kingen!!



Haha modeblogg...aldrig i livet, ska kanske trotsa och lägga upp bilder på mina mjukisbyxor från 2005 som dagens outfit istället, vore roligare!

2011-02-13 @ 21:51:37
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0