Mother Earth.

Igår for jag och Emma till Tugge och umgicks! Riktigt trevligt, Tugge far tillbaks till Trondheim imorrn och Emma flyttar till Stockholm på torsdag... Mycket flyttar på gång.

I morse vaknade jag och kände att jag saknade min mamma en smula, har inte setts på över en vecka och har inte hörts heller så mycket. Så jag ringde och väckte henne och sa som det var, hon blev glad förstås! Så jag ska snart ta en promenad till getberget. Passade på att ringa min lillasyster också som sov, var det bara jag och Ingela som fick kärring-genen att vakna tidigt? Och Ingela är bakis i luleå så hon sover ju länge idag ändå..


Bilder från 2007, Inte världens vackraste kort men då är vi ju inte snyggast i världen heller mammie, bara att acceptera.

Kommentarer
Postat av: Åsa Lundmark

Men Nina! Vi ser väl okej ut;) fast vad är det för frisyr jag har på strandbilden? usch!det blåste kanske. Love you my daughter <3

2011-02-25 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0