"I'm going down on my, on my knees for you."

Försov mig i morse, jättefin start på morgonen... Jobbade till 17, tog en tur på ICA! Kände mig en smula speciell när ica-tanten gav mig ett seglat kuvert och sa att dom lottar ut det slumpmässigt till kunder under dagen, skulle fylla i nån himla enkät och få ett kilo kaffe, HAHA jag väljer att se mig som den utvalde, slumpmässigt låter så opersonligt.. ;) 

For hem, käkade, klädde mig för träning och traskade till Pillan. I söndags satte tränarna ut en temperatur-limit, så om det är över -18 så ställs träningen in. Innan jag for hemifrån visade det -13,5 så det kändes ju som lugnt, när jag kommit fram till Pillan skulle vi skämtsamt kolla om dom skrivit något i gästboken på lagsidan och tror ni fan inte det står "Träningen INSTÄLLD!". Jag blev lite lätt upprörd och ringde Pelle och skällde ut han lite (på ett snällt sätt), man kan ju inte säga att träningen är inställd en timme innan den börjar, nääääsi. Så vi trotsade och for dit ändå, vi var 6 st tappra krigare som tränade. HEJA OSS!

Imorgon börjar jag 06:45 och slutar 19:00, vi har AP-träff å grejer.. sen ska jag och Pillan ut och kuta en sväng. Kommer vara mör imorgonkväll, möööör!!



Kommentarer
Postat av: k...

Alltså, kaffe sitter alltid bra...Kör hårt!!!

2011-02-23 @ 10:55:26
Postat av: k...

Glömde säga ¨Härlig bild, ser riktigt nyvaken å småfrusen ut¨... :)

2011-02-23 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0