Climbing the walls.

Igår efter jobbet mötte jag upp Ingela och Elin. Elin tog fler hål i våra öron, haha hur ball som helst! Det är lite läskigt att det här med piercingar/håltagning och tatueringar kan bli som ett litet begär. Tog iaf två nya hål i öronen och nästa fredag ska jag visst ta två till, haha:) Men det skulle ni också göra om ni hade 6st hål i ena örat och ETT i det andra, lite halvsnålt. Senare på kvällen umgicks vi hos Elin, mycket trevligt!

Är så förbannat tatueringssugen just nu, och jag vet exakt var jag vill göra den och ungefär hur den ska se ut. Finns ingen bild på det och hade inte lagt ut någon ifall det funnits heller. Bild kommer först då den sitter på kroppen;D 



Kommentarer
Postat av: k...

Härligt att höra,så himla KUUUL !!! Kommer säkert å bli så bra...:)

2011-02-20 @ 09:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0