Something beautiful.

Jobbade på ktj 08-17 igår, sen jobbade jag med laget i CK från 18-21, JAG HAR SOVIT GOTT! men nån får gärna byta rygg och hälar med mig för att det är väl de enda problemet just nu..

Om dryga timmen ska jag sätta fart mot Luleå, tänkte låna Lasses bild men han såg ett gyllene tillfälle att besöka The Male-Paradise, Biltema. Så han tog ledigt och ska följa mig till Luleå. Kuta på stan medan jag tatuerar mig, jag varnade honom att det kan ta några timmar! Medelåldersmän brukar ju inte älska att springa på stan i flera timmar...

Ikväll går största festen i Skellefteå på väldigt länge av stapel, Megafonenfesten. Hoppas ni som far dit får en toppenkväll! Imorrn är det Valborgs ju!!! Raahooooo, grillpartaj i ursviken, love it! Har blivit rejält förkyld under natten nu men det skiiiiiiiiiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0