You are my angel, save me from danger, with you I'm no stranger.

Provocerade knäet en sista gång idag innan jag har magnetröntgen på torsdag. Fotbollsmatch i Bergsbyn. Det var orken som sa ifrån mest och ba liiiiite knäet, undvek å använda högern...ball. MEN MEN, I'm alive och behöver inga kryckor just nu så det verkade ju halvfunka. Hittar dom inget på röntgen är det ingen som vet vad det är för fel i knäet VILKET BETYDER att jag måste kurera mig själv eller play through the pain. BALL?!

Måndag, tisdag och onsdag jobbar jag 12-timmars-pass, 06:45-18:30, kommer troligtvis vara död psykiskt, kommer inte vara glad över att jag tagit på mig detta förrän nästa lön!

Nu blir det å snåläta lite hos moder innan jag trampar hemåt på det blåa helvetet.


Kommentarer
Postat av: cornelia

int ä ja taskig int;)

NICKO, DU SKÖT VISST MED HÖGERN!!!!!!! you're in trouble little girl...

2010-09-05 @ 21:54:51
URL: http://corneliawidmark.blogg.se/
Postat av: monka

vilken snygg röd spelare de var med i bilden där <:P

2010-09-06 @ 00:21:20
Postat av: Nina

Haha okej cornelia, EN gång....vet som int vad jag tänkte med;P



Eller hur Monkan;D

2010-09-06 @ 06:02:42
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0