Looking through distorted eyes, beautiful disaster, adding up a million lies, so much for “ever after".

Jag och Ingela som morgontomtar hos mormor 2006. (Blir typ rädd... ska inte uttala mig men om jag hade haft en åsikt hade det låtit ungefär så här...Ingelas mask är så jävla äcklig, jättelockigt skägg och kort dessutom, värsta flinten och sen tappa hon typ ögonen på mitten-bilden.. jag menar, JAG skulle bli rädd om den tomtemasken kom hem till mig!!) Och ÖJ, 3 månader kvar till 1 december ...my god... Och svar JA, jag gillar att ha morfars gamla overall när jag är tomte, och kolla vad mitt skägg ser lent och mjukt ut btw!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha! Ingelas mask va fan skitläskig!!

2010-09-01 @ 23:16:33
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0