Simple man.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var det en snygg handyman som lagade brandposten utanför röstningslokalen när jag satt som röstmottagare. Här kommer roliga, underliga och spännande saker om detta.

Berättade för några kollegor att jag hade haft ögongodis den dagen och då var det ju en tjej på jobbet som letade fram hans Namn, företag och mobilnummer och gav mig den infon med ett flin på läpparna. Han har kanske världens lättaste mobilnummer... Vi brukar intern-skämta lite och skriva lappar åt varann från folk, jag har till och med fått hem ett kuvert med massa gummiband i en gång, haha. Igår när jag kom ut i receptionen låg det ett kuvert med följande text på "Till den snygga tjejen i receptionen", och jag misstänkte att det var nåt lurt på gång men frågade kvinnan jag jobbade med vems det var, hon visste inte givetvis.... Så då öppnar jag kuvertet, och där var det en post-it där det stod "Jag är redo för ikväll, är du? //Jon Brandpost" HAHA sen var det även en liten burk med pastiller i kuvertet som hette Make-out mints. Höll på skratta ihjäl mig, var alltså en tjej jag jobbar med som busat!

Och nu fram till det sjukaste. Igår hade vi en sann tjej-fest med några från jobbet som för övrigt var skitroligt! Jag och Jessica hängde med kvinnorna till club 27, och när vi står i kön till Johanna så ser jag bara hur Elle står och flinar, nån sekund senare tar hon upp mobilen och ringer the one and only handyman! (så lätt mobnr att till och med hon som bara sett numret en gång också minns det) HAhaha och hon klämde ju fram att hon inte ringde för sin egen räkning utan för min... sen får jag luren, pratar på, och var ju tvungen förklara vars jag hade sett honom, hälsade ju visst på han i korridoren sen när vi möttes, och när jag kollade bakåt för att ta en sista titt på den där vältränade rumpan så kollar han bakåt samtidigt så jag blir upptäckt.. så himla typiskt... hur som helst... efter jag sagt vars jag sett honom så säger han "Jahaa men då kanske jag vet vem du är!!".... så jävla pinsamt isåfall.. ifall jag inte kan spana utan att dreggla.. Han skulle till Skellefteå till veckan och då skulle han höra av sig, HAHA hur sjukt skulle inte det vara? kommer han bergis inte göra men det var en ball grej iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

go for it Niiin ;)

2010-10-02 @ 18:47:55
Postat av: lisa

håller med, go for it! ;)

2010-10-04 @ 15:58:29
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0