I varje andetag..

Gårkvällen bjöd på sällskap av lillsyrran, chips&godis, Idol osv. När vi vaknade försökte jag styra upp nå frukost och frågade snällt, "Vad vill du ha?"... hon svarar: Har du juice? yoghurt? flingor?... -Nae... Haha. Resten av dagen när jag frågat nåt har jag fått svar som "vet int", "orka int", "kan int", "vill int"...jasi ungdomar... Jag snörde iallafall ihop frulle, sen såg vi en film, sen vart hon uttråkad och tyckte att man kan ju inte se film på en lördag?! Ehhh...JO? Är det plötsligt tantpoäng om man uppskattar lugna dagar? Men vi klädde oss för en promenad, när vi kom ner på älvspromenaden så ville jag åt höger och hon åt vänster, slutade med att hon fick bestämma vad vi skulle hitta på, då tyckte hon vi skulle gå och fika så det gjorde vi! Rätt mkt folk på stan idag för övrigt....jättekul när man ägnat hela 30sek åt sitt yttre!....
Kul att du kom förbi ändå din lillsork;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0