Valborgs, Valle, Wåållie ;)

Valborgs bestod av Jag, Angelica, Lisa, Petter, Robin, Bonden, Maja, Det var himla trevligt! Vi åt, körde musiklekar, drog till kopparhallen halvfulla och såg lite innebandy, drog tillbaks till skatan, lekte mera, umgicks och hade trevligt! Drog även mkt trevliga telefonsamtal! Ikväll var jag faktiskt glad att jag inte hade alkolås på mobilen ;D

Imorgon får vi se vad som väntar, hade tänkt kliva upp och se lillsyrrans fotbollsmatch men vi får se om det blir av! Trist å se själv;) Sen söndag är det seriepremiär och jag ska sitta glatt på bänken och försöka roa mina kära lagkamrater!

Blir nog läggdags om ca 30-40 minuter! Sen är det god chans till en inlines tur i morgon ifall det är torrt ute:) Lägger kanske upp lite mobilbilder från ikväll i morrn! Lev å må!


Nina the bartender in norway 2008! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0