I surrender, I surrender, I'm giving up the role of pretender.

Efter gårdagens evighetspromenad drog jag på mig ett saftigt skavsår, mums. Kommer väl behöva halta omkring eller ha foppatofflor tills det läker (riktigt hett, no.)

Har precis kommit hem från den roligaste träningen på länge! Har himla kul varje gång egentligen men det beror mest på alla sköna människor, måste älska clemens för alla dessa människor!♥ men idag var jag inte riktigt så sämst som jag har varit tidigare i veckan och det är ju framsteg i min såkallade comeback.

Imorgon efter Soffe slutat skolan bär det av till Sundsvall över helgen! Kändes faktiskt riktigt skönt å dra iväg en sväng:) RIKTIGT skönt att jag missar mullutkörningen med laget i morrn även om jag är säker på att vi hade haft roligt medan vi skulle åka omkring, men lite mindre skönt att jag missar hemmamatchen på lördag, dom får helt enkelt klara sig utan bänkvärmarn i helgen;) Kommer tillbaks på söndag, ingen aning om när faktiskt men den som lever får se:) Har hur som helst planerat att shoppa tills kontot säger nej!


Inte ny bild!! kan det vara 2006?;P


Avslutar med något lustigt, var inne på facebook idag och "någon" hade bjudit in mig till att gilla "Ha sex i framstupa sidoläge" HAHAHAHAHAHAHAHA, var ju mer än roligt faktiskt! Är det vad man tänker på när nån ligger typ medvetslös?!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0