Sir.N planerar ett äventyrligt sat-tyg!

Åkte inlines till träningen idag med Eve och Emelie sprang hurtigt bredvid!:) åkte även hem! Känns som jag åkt mkt inlines nu senaste dagarna så jag börjar bli lite öm i fötterna!;P

Nu sitter jag snällt och lyssnar på musik och är måttligt rastlös. Sitter och planerar en helvetes-dag i morgon! Den låter såhär: Tidig buss upp till stan i morgon, gymma, sen hem, vad tror ni om det? Har gjort det en gång förut men det var på en friluftsdag och då hade jag gött sällskap av en tapper Malin! Borde nästan låta er satsa pengar på om jag genomför det eller ej och hur långt jag isåfall tar mig innan jag ger upp och tar bussen;) är ni dumma och säger att jag kommer ta bussen hem direkt kommer jag då fan att gå! Haha (trots-åldern varade liiiiite längree för mig än för alla andra barn

Så imorgon gäller följande alternativ...

1. Jag är tjurig och gör ordagrannt EXAKT enligt planerna.

2. Jag kliver upp tidigt och drar till gymmet, känner mig eventuellt jävligt tung i benen efter inlinesturen och dagens träning så jag åker nog buss direkt från stan till ursviken.

3. Jag kliver upp tidigt och drar till gymmet, känner att jag inte riktigt kan skita i hela planen och promenerar ungefär till hedensbyn och åker buss därifrån.

Ni som hinner läsa detta sat-tyg ikväll eller imorgon innan jag uppdaterar är välkomna att gissa vilket alternativ jag väljer, ni kan ju givetvis hitta på egna slut på storyn eftersom jag är lite sneaky och kan även åka buss till Boliden och springa hem (jaja, just det alternativet lät jävligt otrovärdigt) eller helt enkelt stanna hemma hela dagen om jag får för mig det! Den person som gissar snuskigt rätt är inte bara ruggigt skicklig och känner mig väl utan blir även min egna Veckans Babe! HAHAHAHAHA GO GO GO!


Min bästa babe of all times :*
(svårt å nalla av han den platsen men försöka går ju)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer att åka buss till gymmet, gymma och sen åka buss från stan men ångra dig och hoppa av i hedensbyn och sen springa därifrån!! =) Puss!

2010-05-05 @ 00:43:48
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0