You know my name.

Lördagen bestod av mys hos Angelica, söndag hade vi bortamatch i umeå. Vann med 1-0 mot Flurkmark (jag vet, vad är det? svaret är en bunt medelålders kvinnor i rosa matchställ, lysrosa mössor och reservdäcken under matchtröjan). Jag värmde bänken så fint, haha spelade inget! Men bussresan var då rolig som vanligt af:) Sen igårkväll åkte jag, Angelica, Maria och Mia inlines till bergsbyn! Ruggigt kyligt men nog är man lite öm i låren idag nog. Efter det var det mys med grönsaksdipp å glass på Saltmätargränd framför Good Luck Chuck!

Försov mig givetvis i morse... hade möte på Brinken med några blivande kollegor kl.09:00, vaknade 08:46... med eld i baken snörde jag på mig kläder och drog iväg mot stan, var på plats 09:03, nästan halvbra gjort, tackar!;) Nu är jag hemma igen, träning kl.17, har en obekväm känsla i magen att det blir mkt kondition idag, löpning i alla dess former....och ni som känner mig lite för väl vet att det är inte riktigt mina favoritövningar..

Har precis sett nyaste One Tree Hill, det är så jävla bra att jag far illa!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0