Need a second to breath.

Tjenahej allihopa everybody! Har haft en riktigt seg vecka hittills som ändå på något vis varit jobbig. Måndag-tisdag var jag på en fack-utbildning (låter lite kinky). Så nu har jag lite mer kött på benen (som om det skulle behövas..) i sammanhanget. Var en hel del rötägg som hade kursen också så det vara både oroväckande och roande! Men nu är jag med i både facket och a-kassa. Sen idag har vi varit på studiebesök på flygplatsen med jobbet å grejer, var lite småfränt å vara i det där tornet, ni vet.  

Nu sitter jag och stressäter! Jag och Frida ska kuta till träningen om ca. 20min, och sen är det som sagt träning i detta vackra väder..

En sjuk sak, när vi var på BB och hälsade på Ingela, Thompa och Wilma (hon var så fiiin! ska lägga upp bild snart) så träffade jag Stina Sundberg! Hon har varit i thailand sen februari, var riktigt roligt att se henne:) Tog även en lunch i måndags för att hon åkte tillbaks till thai i tisdags. Sen måndagkväll mysfikade jag med Angelica och Belinda på waynes, myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0