Och hur gick den eviga promenaden?

Ja, jag for upp till stan tidigt
Ja, jag gymmade lite lätt
Ja, jag började gå
Ja, jag drog en kisspaus i skogen
Ja, jag fick skavsår
Ja, jag gick hela vägen!!

TA OCH APPLÅDERA KÄRA UNDERSÅTAR!
Var bara Johanna som hade kommenterat förra inlägget och det var tyvärr inte riktigt rätt;) så Veckans-Babe-priset går till.....*trumvirvel* ... HAN, HON, DOM, INGEN, ALLA.

När jag kom hem tyckte jag mig vara förtjänt av en fet powernap så det blev av! Slog även igång Avatar (nej jag har inte sett den än..). Var nyss och hjälpte Lasse med å köra nå grejer på tippen och nu är jag helt slut. Får se vad kvällen erbjuder, är rätt höga odds att jag somnar om en timme... ;P

Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0