Nu är vi hemma!

Helgen har innehållt hotellnätter, mkt mat, shopping i sinne (gick lös rätt hårt) osv. Här kommer en salig blandning från helgen!

Vi börjar med bilder på söta Soffe:)


Vi tar en paus och andas, sedan tittar vi på hur ful jag var i helgen!!

(det ÄR gott att doppa choklad i kaffe)


Och efter den här slemmiga glassbilden tänkte jag visa vad vi såg allt mest!!


Sen till två roliga saker.

nr.1 - Ja jag lekte Joel-Kinnaman-kåt-turist och fotade skyltfönstret!


nr.2 - Jag såg en väldigt fräsch DILF och JA jag smygtog kort på han!!

Smygfotarn.

(Ja, jag jagade honom diskret runt i butiken...)

Och eftersom alla bilder blev så suddiga pga min asshole-telefon blev jag knäckt, visste inte hur jag skulle orka fortsätta dagen... Soffe vittnar!


Med den fulaste bilden på slutet säger jag Godnatt!!

Imorgon börjar jag nyjobbet! Spännande spännande, jobbar 08-17 hela veckan så imorgon blir det turborace till träningen som börjar kl.17. Får hoppas jag tar mig dit levande bara, LEV Å MÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0