SMS betyder sug min snabel.

Lovar du att vara ärlig? jamen jo det hade jag då tänkt!

Du heter: Nina

Smeknamn: Har typ inget.. det är mest jag som hittar på smeknamn åt folk!;P 


Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror väl lite på VARFÖR jag sörjer.


Beroende av: People! Fy fan för å vara helt ensam utan NÅN


Vem behöver du mest just nu: Nån som har en rolig historia cuz I'm bored...


Vad tror folk om dig? Att jag aldrig ska slutar prata...


Stämmer det? Njaaasi;) jamen asså jo ibland !


Vad säger du för att imponera på någon? Kom ska du få höra, tihii!


Hur imponerar man på dig? Charm och humor


Brukar du skratta för dig själv? Det händer (rätt ofta) JA


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Allt ifrån spela schack till se The Notebook!;)"


Var bor du? Har ett 2-manstält nere på ursviken mekaniska, det är myggfritt på vintern och oftast varmt på sommarn. You should check it out!


Trivs du där: Njaaaaaaasi.....


Sprit, cider, vin eller öl: Den ordningen ---> Öl, vin, sprit, cider


Brukar du bli för full: Det händer..


Vad har du för mobil operatör: Halebop


Är du allergisk i mot något: Naheeddu!


Har du haft sex idag:
Nix


Nästa mål i ditt liv: Få fast jobb och lyckas med min satans fotbollscomeback nångång!;P


Hur svarar du i mobilen: Det är väldigt olika, allt från "Hallå?" till "Ah de är Greger!"


Vem ringde du senast? Frida


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Varför måst du veta allt?! Nääämen det var Angelica som undrade om hon glömt sina vantar i min bil.


Antal timmar sömn inatt:
Fick nog ihop mina 8 timmar inatt faktiskt! Om man bortser från alla gånger jag vaknade.....


Sov du ensam: Nix, vi var tre stycken i min säng inatt! tihi fick inte mkt sömn! FÖR ATT Britt-Marie (kattungen) körde speedracing i mitt fejs...


Brukar du komma i tid: Jag är fan duktig på det ändå! oftast.


När mår du bra: När jag garvar mår jag oftast rätt fint.


När blev du fotad senast: När jag och Soffe fikade på waynes...tror hon fick mig!! Brukar undvika sånt där till varje pris annars!


Hur känner du dig nu: En smula uttråkad.. och en skvätt irriterad


Vanligaste färg på dina kläder: Det är en lurig fråga Sir... har faktiskt jävulskt färgglad klädgarderob!


Vad tycker du om fötter: Tycker väl lite så mkt om fötter förutom att efter en fotbollsmatch kan dom lukta sur-snabel...


Vad saknar du: Typ mkt ändå.


Hade du en bra kväll igår: Jao, inlines till bergsbyn och myspys hos Jelic.


Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller vatten


Rakar du benen: Jao.


Är du blyg?
Absolut inte


Sysslar du med någon idrott: Fotboll


Vill du hellre ha mail än brev:
Brev är ändå mer personligt på nå vis


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nix.


Har du spytt offentligt: Faktiskt inte, hör å häpna.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha allt allt ALLT!


Är du nöjd med ditt liv:
Njaaaaasi.


Är du bortskämd:
Verkligen inte!


Vad är det värsta du vet?
 Spindeläckel...
 

Vad längtar du till? SOMMAR!!


Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!


Vad använder du för shampoo? Det som står i hyllan, HA!


En speciell dag du minns: Sommaren mellan 8an och 9an när jag och Malin satt på hennes altan och drack 4,5or och tjuvrökte! haha kvällen slutade inte där men vi nöjer oss så!


Hur gammal är du: 20, snart 21, ska nog börja ta fram rullatorn.


Om fem månader: Är det kallt igen...fan!


Du samlar på: Använda kondomer... näe blä skoja ba, nämen ingenting faktiskt:O förutom kanske minnen å sånt;D


Gröna eller röda äppeln: Gröna!


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på VARFÖR jag är ledsen.


Gillar du golf: JAA!! minigolf, långgolf OCH för att inte glömma, min bästa blåa lilla Golf, Rolf;)


Vilken tid gick du upp idag: 08:46


Har du sovit i din egna säng inatt: Det har jag gjort


Har du strumpor på dig nu: Nej


Är det okej att gråta: Jamen självklart


När grät du senast: Sånt är ju inge kul å svara på..


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Leva livet!:) Resa, flytta, osv!


Bär du glasögon eller linser:
Nej men jag borde verkligen, är typ blind.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nono


När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 06-10 typ, det är nästan lite tantpoäng?


Har du piercing: Tungan


Vill du gifta dig: Vill jag väl


Vill du ha barn: Jaaaa


Är du bra på att laga mat: Endel grejer är jag fan bra på;)


Är du flygrädd: Nej, är int rädd för döden;) (min mamma får hjärtsnörp varje gång jag säger den meningen högt)


Hur vig är du: Lagom


Är du musikalisk? Nej tyvärr.


Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller vatten


Vilken är din favoritglass: Älskar all glass, men är vass på mjukglass och twister 


Tror du på ett liv efter döden: Hoppas på ett åtminstone


Tycker du om sushi: Aldrig smakat


Bor dina föräldrar tillsammans: Nej


Har du tandläkarskräck: Nej


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och


Vilken ögonfärg har du: Lurig fråga! Mest grön tror jag.


Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp


Biter du på naglarna: Varje dag, tyvärr.


Röker du: Nej det vore en mycket kraftig överdrift! (bara på fest, ibland)


Senaste låt du hörde: Adam Lambert - Whataya want from me



Kommentarer
Postat av: malin

Hehe, det var en rolig lista :) Jag måste dock invända på punkten "Har du spytt offentligt" Om jag inte minns helt fel var det nån blåbärssoppa involverad. Lite halvoffentligt iaf ;P

2010-05-03 @ 21:22:42
URL: http://irememberwhen.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHA JUSTJA!!;P tänkte ba på onyktra tillfällen när jag läste frågan;P Haha fan va weird att jag spytt nykter offentligen men inte onykter! Och det var faktiskt blåbärsyoghurt;)

2010-05-03 @ 21:26:19
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0