Grattis på mig...

...tack ska jag ha!

Hade förvarnat mor min att jag ville sova ut i morse, vaknade dock 08:40... hörde att det var rörelse i köket så jag avvaktade ett tag men sen blev tyst, då smög jag ut och kikade vars alla tog vägen... sen gläntade jag på morsans dörr och sa nåt i stil med "Kommer ni int snaaaart? Jag kan inte sova.." (Lät som Nina 4år men det var visst 21..). Så då började dom stöka på i köket igen och jag gick tillbaka till mitt rum och gjorde en av sakerna jag är bäst på...låtsassova. Då kom dom efter en stund sjungandes med frulle på sängen och lite presenter. Man skrattar varje gång dom kommer in och sjunger för hela min familj är mer eller mindre tondöva så låter ju rent av förjävligt, men det har sin charm! Nu inväntar vi bror, syster och systers pojkvän med hund för att käka godsaker å de:)

Ikväll är det match mot Myckle, blir MIN seriepremiär men lagets tredje match i serien so far. Jag har även lite inside-information om att jag börjar bänka, känns helt okej faktiskt, man brukar ha rätt kul där också;)

Nu ber vi för stekväder sen får ni ha en kanondag!


Kommentarer
Postat av: elin

lyyxigt med frulle i sängen:D grattis på dig nina!!=)

2010-05-17 @ 17:32:34
URL: http://eelinlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0