12/5

Jobbet går rätt bra ändå, är ba SNORIGT mkt att lära sig, kommer ta några veckor att lära sig vart allting är, vilka program som finns och hur dom fungerar, hur jag själv ska bete mig, recepionistgrejs, p-huset osv osv. Har även fått veta vilken svarsgrupp inom kundtjänst jag kommer tillhöra. Det är fastigheter, vägar, miljö osv...väldigt intressant, i know.... Blev fotad idag till mitt ID-passerkort och satan så ful jag blev, det är också...kul...!

Nu har jag just tillagat lite gulaschsoppa, jävlar så gott! Ska plocka ihop lite här hemma nu sen bär det av till Ingela för att umgås, äta gott å kanske se en film! Feel the rythm of the bäbis;P bara 13 dagar nu tills hon är beräknad, jag har tippat 18e, på tisdag nästa vecka;)

Hej hopp lingon snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0