On broken wings I'm falling and it won't be long, the skin on me is burning by the fires of the sun.

Växer snart fast i sängen, har legat och sett film sen kl.10 eller 11, beror på hur man räknar klockan idag! Nu blir det att agera städtant i mitt rum sen en prommis i det underbara vädret....

Och efter allt sånt så gissar jag att det blir att dra sig iväg mot Soffe :)



För övrigt är jag nalta öm i kroppen sen matchen igår, men det är rätt skönt ändå. Då vet man att man tog i, trots att det kanske såg vekt ut från publikens synvinkel men man får ha tålamod.

Jag är sugen på åka snowboard! Har inte åkt på svinlänge, börjar bli lätt fyra år sen... sen är jag också sugen på vinna 117 miljoner på Harry Boy men det kan jag nog glömma!

Simma lugnt!


06

Kommentarer
Postat av: sandra

SKA VI ÅKA?

2010-03-28 @ 17:43:41
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0