Update 101

Grattis i efterskott till Anna Bergendahl, hoppas Europa gillar dig mer än dom gillade Malena Ernman!

Jag tror till 98% att min katt-tjej ska ha bäbisar igen!=) MEN, jag drömde inatt att hon fick. och jag var ju närvarande vid förlossningen. Och då kom världens finaste kattunge ut och jag skyndade mig ut och ropade in att dom andra skulle komma och se vilken fin unge hon fått, när vi kom tillbaka till kattungen så hade den växt så det såg ut som den var 10v och den hade fladdermöss-öron.. så jag är en smula rädd att de har nån weird betydelse, GÖR SÅ DET INTE BLIR SÅ GUD!

Igår började min städutbildning, det är en grupp bestående av 9 personer som går kursen. En ren och skär bitter pessimist, en kille som ser ut som jesus som alltid frågar "får man rätt på provet om man skriver si och så", 3 fordonskillar som snackar motorer osv och är rätt obrydda & barnsliga. En som sitter tyst på sin kant och lyssnar på tyst musik, en thailändare som är lite otydlig i sitt språk men det tycker jag bara är roligt! Sen återstår 2 personer, en normal tjej, och... HÖR OCH HÄPNA, TVÅ normala tjejer, jag är fan den ena! Känner mig riktigt bra för en gång skull.

Jag har seriösa sömnproblem, vaknade 03:32 i natt och var väldigt törstig, så gick till kylen och drack lite loka. Sen när jag återvänt till sängen för att sova tills väckarn ringer kl.6 så går visst inte det, så klockan blir 04:15 innan jag kan somna om....BLÄÄ! Sen i övrigt blir jag piggare om jag sover exakt 6 timmar än om jag sover 9 timmar. Sover jag 9 så är hela dagen förstörd, då blir jag svintrött och måste bara sova mer...


Nu får det nog räcka, ska hämta upp den andra normala tjejen om 40min och jag är inte ens lite klar trots att jag redan varit uppe i 1 timme! Lev å må!


min snygga katt-kille:)


Kommentarer
Postat av: emma

NINA JAG VILL HA EN KATTUNGEEEEE!!!!!!!

2010-03-16 @ 10:48:38
URL: http://emmaalmqvist.blogg.se/
Postat av: sandra

pax komma förbi när hon tryckt ut bäbisarna :D

2010-03-16 @ 18:00:56
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0