Tjenare undersåtar!

Ännu en dag avklarad på praktiken! Som ni vet har det snöat som satan i helgen, och hur kunde man tro att det skulle innebära jobb för mig? Fick ett samtal direkt jag kom hem, om snöskottning på CoopBygg (betalt arbete, mums). Så jag skulle ringa chefen på NMV och höra hur vi skulle göra men NO, hon svarade inte... men lämnade ett ej så charmigt röstmeddelande... "eeh, jo, så aaaatttttt...MMMM!" mkt utfyllnadsord, blä.

Klockan fem är det träning, känner mig nästan taggad för ovanlighetens. Så vi får se hur långt dom tjocka benen bär!  


Kollade igenom lite gamla bilder från gymnasiet och våran klassreunion vi hade i november och började som längta efter alla igen. Måste säga att jag diggade min namnbricka från klassfesten! Haha ja jävlar.. för er som inte förstår riktigt kommentaren så försök le åt mitt namn istället;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0