Servicebranschens Yrkesnämnd.

Jag och familjen drog till mormor i helgen och körde skoter och umgicks! Blev pimpling, yatzy, sena filmkvällar, tidiga mornar, fikapauser x100, morsan klev upp på 45år, bobtolkning osv osv. Mkt trevligt!



- SRY-utbildning
- 170 sidor fakta
- en veckas tid
- min hjärna
- prov i 6-8 delar
- imorgon


Oddsen talar emot mig inte sant?


Börjar min praktik på onsdag, blir ju lite spännande, det som inte lockar är 6 veckors obetalt arbete... men men, kanske leder till nåt om dom behöver folk och om jag är duktig!

Nu ska jag seriöst börja fundera på att dra in årorna, har varit uppe sen 06:15 tack vare min lillasyster som med omtanke väckte mig för att jag inte skulle försova mig men ACK så ledig jag var idag, och tack vare mina oregelbundna rutiner kunde jag heller inte somna om..

Lev å må!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0