Riding on an arrow

Hallå allihopa everybody!

Spelade första fotbollsmatchen på två år idag, var livrädd men gick väl inte heelt åt satan, vädret var ju inte till någons fördel direkt. Stora isklumpar och snö fulla planen... Men fick kriga på och sänka några mycklespelare, det kan man ju alltid glädjas åt som forward om man inte får näta;)

Jag är så fruktansvärt otrött just nu att jag vet rent inte vad jag ska ta mig till, alla ligger och sover eller är snart påväg hem från krogen. Jösses och här sitter man själv och äter karra och myser med mina babes! (katterna

Näe, nu kastar jag in handduken.. ska göra ett tappert försök till lite myspys på tumanhand med John Blund! Imorgon tror jag minsann att jag och Soffe ska slå våra kloka huven ihop och hitta på nåt!

Lev å mååå!


Enligt google bildsök så ser John Blund ut så här, blev väl inte lika sugen på myspys nu för lets face it... vi skulle få fula barn.... ja säg int' om 'e!

Kommentarer
Postat av: eve

haha ja he går snabbt.. hon har ju faktiskt vuxit om storasyster redan!

2010-03-28 @ 13:32:31
URL: http://evvvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0