Pensionärer köar in på Coop 08:00 every single day!

Från 8 personer som skottat snö vid Coop är vi nu 3. Jag, Malin och Fredde. Jävligt lustigt var när jag frågade Fredrik hur länge han varit förlovad. Han ba "Jadu det är ett bra tag sen, var när vi var i Cypern och vi förlovade oss den 16 maj 1989." HAHAha jag flög upp som ett cp för det råkar ju vara dagen då Nina Lundmark kom till världen.

Sen har det varit många roliga kommentarer från diverse pensionärer i veckan. Vi stod utanför entrén till Coop, jag var på taket och dom andra var på marken och körde bort det jag skyfflade ner. Då kom först en gammal gumma som höjde armarna och ropade "Heja flicka, heja flicka!". Strax därefter dom en barnfamilj därav pappan säger till sina två små döttrar: "Kolla flickor det är en tjej på taket! En riktig snögumma!". Sen kom det en gammal gubbe med riktigt gammal och skrapplig röst som säger: "He jer rolitt å si fruntimmren skott schnööö!"

Haha! Många gubbar är inte van å se gummor nån annanstans än i köket men tiderna har förändrats old fellah's! TROR det blir sista dagen imorgon, vore rätt lämpligt i och med att kroppen håller på säga ifrån. Har ont i ryggen, träningsvärk i armar och ben, skavsår under foten och på tårna och konstant huvudvärk.  

På toppen av all kroppslig smärta har mitt visa-kort gått av, grrrrrrrrrrreat! Hoppas ni som har sportlov har det bra, synd solen inte riktigt vill kika fram ordentligt! Men den kommer (har jag läst).

Har tränat fotboll fyra gånger nu och jag suger fortfarande men det tar sig (har jag hört).

Lev å må!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahaha sötskalle :D

2010-03-10 @ 22:11:24
URL: http://soafli.blogg.se/
Postat av: Monkan

åå fotboll NINA! kom och hämta mig.

2010-03-11 @ 09:01:55
URL: http://monia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0