Kyss mig i röven

Jag har sån fruktansvärd smärta längs ryggen upp i nacken och i låren å överallt, om nån kommer och masserar så får den personen seriöst en slant. Om ni inte är toksugna så kan ni ju se det som en välgörenhetsgrej för jag dör förmodligen innan fredag om jag inte får massage...

Skotta ett oändligt stort tak, närmare 90cm hög snö, 5 personer... Ja mina vänner, tid är precis vad det tar, speciellt när man bara för ösa ner snö på ena sidan av taket...vilket resulterar mkt plumsande, långa promenader och huvudvärk.. dessutom är det ju värt att nämna att allt vi skottade ner från taket idag ramlar nog ner från himlen på samma plats igen... grymt motiverande att skotta när det snöar...

Dagens, kanske veckans bästa t-shirt:


Den ska jag köpa en vacker dag!

Kommentarer
Postat av: Madde



Haha coop kör med dig rejält märker jag, bara att hålla tummarna för att det slutar snöa! Om det inte går fredag heller så har vi planerat att fara till byske och ha en trevlig myskväll där alla tjejerna på lördag, du kan ju alltid följa med dit om du vill :) söndag kommer arvin hem från london så då ska jag nog träffa honom, men annars får vi ju lov i veckan så måndag går ju alltid :D ska bli riktigt kul att se dig=)

2010-03-02 @ 16:56:14
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0