Boss!

Jag skottar numera tak! Har skottat taket på Coop sen i måndags, de är rent nå jävla lite snö... ca 1m på höjden och taket är väl ungefär lika stort som en 11-manna fotbollsplan! Har ont som satan i ryggen och har dragit på mig en förkylning men va klååååån. Ska skotta hela nästa vecka också tror jag.

Sneaky-list 4/3:

1. Jag och Malin Berglund har ingått i ett vad, vi skriver numera bara på engelska till varandra och den som först skriver ett svenskt ord får fara och handla en snusdosa och så generöst ge bort den åt den andra. I like!

2. Ikväll ska jag träna fotboll som jag egentligen inte orkar efter allt jävla skottande. Vilket i sin följd också innebär att jag kommer va minst lika dålig som jag var i söndags om inte sämre, illa illa.

3. Om Sofia bjuder mig på 3500:- far jag till grekland i maj, ingen press gumman;) HAHAHA skämt å sido, eller?;)

4. Jag var och träffade chefen på min kommande praktikplats i morse, hon var en trevlig dam och jag hoppas att jag får jobba där efter praktiken!

5. När vi skottat tak i veckan har jag varit enda tjejen förutom i måndags då Malin A också var där, men rackarn gick och blev sjuk så jag har skottat med killar och gubbar. Dom har även gett mig ett smeknamn... "Chefen", I kinda like it!


Kommentarer
Postat av: M

Vad säger du nina? Göra något med oss ikväll? :D eller följa med imorn?=)



PS: ett moget maskulint pyamasparty en kväll med övernattning bara tjejer med massa tjej-filmer och skitsnack;)

2010-03-05 @ 13:29:37
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0