Men Lena nu får du säga till ungarna att dom ska ge fan i min snölykta här!

Är snuskigt öm i axlar och ben efter allt skottande och plumsande! Sista dagen imorgon, jag längtar även fast jag njuter av att tjäna pengar också;D

Har varit hos Rosanna ikväll där hon, Sofia och Madde skulle hitta en billig utlandsresa! Madde kastade in handduken rätt fort och for hem för att packa inför hennes fjälltripp imorgon. R&S satt framtill kl.23:00 och kikade med ljus och lykta, och dom hittade en resa tillslut! Kreta, platanias...era as;) önskar jag hade tjockt konto så jag också kunde kila iväg men får vänta på bättre tider.

Jag ska kliva upp om ganska exakt 6 timmar och börja jobba om 7, jag är inte ens trött...men ack så det kommer kännas imorgon! Idag hade jag lätt kunnat somna på lunchen om jag hade tippat omkull huvet.

För övrigt, alla vet att jag möjligen är ett barn fortfarande! Haha och på Coop där vi skottar framgår det ännu mer när en 40åring totalt fått mig att börja med nåt riktigt barnsligt men ack så roligt!;D När nån frågar nånting t.ex: "Ska vi gå på lunch trots att de är 5min kvar?" Då svarar alla en efter en "Jag tycker som Fredde", "Jag tycker som Malin", "Jag tycker som Nina" osv... och den som är sist med att säga någons namn måste bestämma, Hahaha=) I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0