I don't understand the concept of "The power of one is stronger".

Tänkte chockera människor med att faktiskt skriva något, är väl på tiden! HURSOM, jag vaknade i morse av att kissekatten var på god väg att föda under mitt täcke... då var det färdigsnoozat vill jag lova med mitt fläckvis blöta lakan (Tack smulan) som insats! Blev två små pluttar:)

Idag var det även afterwork efter jobbet! Hämtmat, öl, snack och lekar på brinkenrestaurangens veranda mot älven. Sen cyklade jag som en 10årig bmx-nördig-pojke till skogsvallen för att se Clemensnäs - Morön. Blev exakt samma resultat som sist, 2-1 till dom grönvita banditerna. Nu ligger jag i sängen och musik- och googlenördar! (I like). Ska även försöka hitta orken att renbädda sängen (skitjobbigt men ruggigt nödvändigt efter i morse och ACK så skönt att lägga sig i en renbäddad säng..).


Annlo från kullen -08



Kommentarer
Postat av: malin

Jag gillar när du skriver :D

2010-07-29 @ 12:18:02
URL: http://irememberwhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0