Sons of plunder.

Fick lägenhetsnyckeln idag! Så vi har kört hit soffan, sängen och massa kartonger... ju mer jag funderar så har jag verkligen näst intill ingenting, haha inget i porslingsväg, inte ens en liten gaffel alltså...  MENMEN, det är väl vad lönen är till för, den lilla söta summan.

Jag och BalooSoffe har umgåts i lyan ikväll:) Vi har snackat, käkat vindruvor, lyssnat på musik och sen kom även Ingela förbi med bäbis+hund+yatzy så det har vi spelat! Och alla verb jag just nämnde är ungefär allt som går göra här nu. Sitter här i soffan nu ENSAM i lägenheten och det känns fan weird! Men jag gillar det;D

Ska packa ihop laptopen nu och åka tillbaks till moderjord, blir att natta där en sista gång nu innan jag installerar mig på strandgatan. Imorgon är det stök&bök(utan.pök) i läggan, måste få bort massa kartonger...


Jag och kontot måste shoppa jävel framöver! Från och med imorgon 1/8 kommer det stå en kartong inne på brinken med följande notering "Tycker du om att hjälpa andra människor? Jobbar du med att bygga hyddor/skolor åt barn i fattiga länder eller jobbar du kanske rent av på Socialkontoret? Nåt annat? Vilket som, hjälp en ung dam i nöd. Får hon pengar över efter sin överlevnads-shopping bjuder hon på glass". Alla är givetvis välkomna att lägga överblivna parkeringspengar eller sin mammas plånbok i denna låda. Välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0