Cribs

Igår var jag och Madde med Roe i innervik! Vid ett specifikt samtal pratade vi om vad vi skulle lägga pengar på om vi var rika..(slog igång Cribs på MTV) Jag sa att jag nog inte skulle köpa mer än tre bilar, en "vanlig", en sport och en lite finare. Rosanna ville ha två, en "vanlig" och en cab. Och Madde, söta lilla Madde ville ha en bil, en vanlig bil. Och hur många sovrum skulle vi ha? Vi utgick från att vi bodde alldeles själva, jag sa att jag ville ha 3-4 st så man ändå kunde ha gäster och sånt, Rosanna instämde. Och Madde, söta lilla Madde ville ha ett sovrum. Varför skulle hon behöva fler? Det enda alla var riktigt överens om var badrummet! HAhaha men jösses vad Kleinie är söt, hon skulle inte slösa i onödan. Hennes pengar skulle gå enbart till värme och yllestrumpor! Förhoppningsvis en vinnande strategi i längden men pissar man mynt så får man unna sig lite :) Var iallafall himla trevligt!



07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0