En hyffsad pausad blogg.

Namn: Nina "Kungen" Lundmark

Kallas för
: Nina, "Öj du!" och Lunkan av Fält;P

Stjärntecken:
Stark som en......OXE

Höger eller vänsterhänt: Höger

Tatueringar
: Jomen visst serru, 2st. Planerar min tredje..

Längd
: 175 cm

Skostorlek
: Ankfötter, behöver sällan skor

Hårfärg:
 Mörkbrunt, endel säger svart men dom ljug.. 

Fräknar:
Jaa, på sommarn sprudlar det på snoken.. hade gärna vart utan

Önskar du att du bodde någon annan stans?
 Ja asså jo 

Tycker du att du är attraktiv?
Haha absolut inte

Dricker du? Svar ja

Röker du?
Nae de vore en kraftig överdrift!

Vilket schampo använder du?
Det jag har i badrummet, sådeså

Vilken parfym använder du?
Varierar en sju dundrans massa!

Vad är du rädd för?
Spindlar och diverse äckelkryp

Gillar du att tvätta
? Det kan vara det bästa jag vet! Min favvodel i processen är att hälla sköljmedel i den där söta lilla byttan, hihi.......................................

Senaste personen du ringde?
Moder jord

Personen som ringde dig
? Ingela

TV-program du såg?
Vänner

Favorit
....

Låt:
Massor massor massor massor massor!!

Sak att göra:
Umgås, skratta osv.

Dryck: Ramlösa mango, fy ändå så gott

Kläder
: Morgonrock

Film:
Int så lätt å plocka ut en? Näe, pass.

Antal
...
Gånger ditt hjärta brustit:
Tekniskt sätt är det ju fortfarande helt.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ett par stycken:)

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? Vore riktigt riktigt fränt om jag verkligen visste antalet? Nääe så självupptagen är jag inte, men ett gäng gånger inom fotboll osv. 

Senaste....
Boken du läste: Ärligt? Gömda, läste den i 9an.. (blev tvingad men den va bra)

Personen du fick e-mail av?
Facebook tjoller säkert

Personen du fick brev av?
Manpower

Personen du fick sms av?
Fältan :)

Gången hela din familj åt middag tillsammans?
Nån dag sen skulle jag tippa

Saken du köpte:
Nötter och snus

Vad har du gjort idag?
Inte ett skit hittlls.

Brukar du svära mycket?
Det kan hända, ja.

När stiger du upp på morgonen? Allt mellan 06:00-10:00

Vad har du på dig?
Morgonrock!

Är du glad nu?
Njaaa, inte särskilt. Neutral, möjligen lite lättirriterad..

Vad dansar du till?
Det skulle jag också vilja veta!

Stockholm är… ?
Sveriges huvudstad, det är sant jag lovar

Göteborg är… ?
En betydligen skönare stad än Stockholm.

Land du vill besöka
? Det är ett gäng, Bahamas, Thailand, Filippinerna, osvosv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0