Anus

Är så snuskigt less på blogga... eller hela sanningen är väl att jag inte har något av nöje att skriva om. Bara klagomål...

Till exempel att ...

...Det är en jävla storm ute så min golf inte klarar av att vara ute på vägarna utan att blåsa omkull.

...Vi har bara ett badrum här hemma och det kan vara tomt i flera timmar och när man väl går dit så kommer nån och knackar på och har så jävla bråttom för att inte pissa ner sig.

...Vara arbetslös, suger hårdare än dom ryska vindarna.

...Alla filmer och serier jag har på min externa hårddisk och på dvd här hemma har jag sett om och om igen, är inne på typ 12:e varvet.

...Jag behöver städa men orkar inte.

...Jag behöver skriva om mitt cv men orkar inte, MEN måste!

...Ska färga håret men orkar inte.

...Jag och Joel ska hjälpa till att marknadsföra John Bauer, vilket innebär att stå på stan och ragga 9or till skolan.

...Jag hatar att träna kondition, de är så jävla tråkigt men nödvändigt.



Kan fortsätta hur länge som helst känns det som, haha! Men nöjer mig där.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det löser sig med jobb så småningom Nina!! Du är ju så söt och utåtriktad! Ge inte upp hoppet! Kram!

2010-01-27 @ 13:58:33
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0