Gubbjävel...

Just nu består Nina Lundmark till 5% av nikotin och 95% ilska. Känner mig så jävla förbannad. Detta ständiga tjat varje år, varje vecka, varje dag, flera gånger om dan. Näe fyfan så drygt, föräldrar tror att det är glassigt när en vuxen människa bor hemma och får allt på silverfat. Många trivs säkert men jag tycker det är riktigt riktigt plågsamt. Att inte kunna försörja sig själv, att inte kunna få lugn och ro förrän du är ensam i huset, att man ska vara alla till lags annars blir det ett jävla liv, och vad för jävla silverfat?! Har jag fått nåt har jag fått jobba för det MINST litegrann... Har någon ett cykelskjul jag får hyra resten av vintern....?

Nog om det nu kan jag känna..!

Idag fyller Maria Marit Olga Maar Hahn 21 år!:) Stort Grattis!


Nu ska jag chocka hela världen, för första gången i hela mitt liv händer det. Trodde det skulle dröja många himlarns år innan det blev nå krut i bössan. Är nästan lite stolt över mig själv! Tänkte trollbinda er lite längre men orkade inte tänka så jävulskt djupt för lets face it, jag är fortfarande förbannad... Ska komma till saken, För första gången i hela mitt liv har jag börjat läsa en bok av egen fri vilja, en bok som inte heter Bert eller Sune, en bok som ingen lärare tvingat mig att läsa. En bok vars film kommer ut i juni så ska göra ett tappert försök att läsa boken innan filmen kommer! Och bokens namn är "Ljudet av ditt hjärta" - Stephanie Meyer, tredje twilight boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0