fussi fussi fussi

I förrgår for jag till Stina och tog farväl, hon och Erik ska göra drömmen sann och resa runt överallt, startar i Filippinerna. Är GANSKA avis!! Men ni får ha en grym tripp och sköt om er!!

Igår var jag och lekte med Mollie och Frida typ hela dagen, sen kikade jag på Clemens träning och jag måste erkänna... är jävligt sugen! Bara grymt otagg på min tant-dåliga kondis.. Mina fotbollspjucks är dessutom för små...blääääää. Men precis nu ska jag kila över till Familjen Nordahl där Anna så flitigt letat fram ett par gamla dojjor som jag kanske kan låna tills jag har råd å köpa nya, haha fattigt men ack så sant.


Kommentarer
Postat av: Monkan.

snygg röd brud där på bilden :P fast lite suddig :P

2010-02-26 @ 12:45:56
URL: http://monikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0