Chris Cornell

Tänkte kompensera upp mitt negativa inlägg här nere och ta upp några saker som JAG blir glad över i vardagen! Här kommer en liten lista:

- När man vaknar och det är dödstyst i huset
- När jag hittar ny bra musik
- När en gammal bekant hör av sig
- När jag är hos någon och fikar och upptäcker att smörpaketet dalar och osten är en skidbacke, härligt med människor som inte är perfekta!
- När det är varmare än 10- grader ute
- När jag tränat röven av mig
- När någon drar en sjukt rolig historia som man INTE hört
- När katterna kommer och gosar
- När det är klibbsnö ute
- När man rensar garderoben och hittar kläder man inte visste man hade

osvosv, listan kan göras lång...jag gör den kort.

Känner mig lite halvrisig idag så jag ska klä på mig så mkt kläder jag hittar nu innan jag fryser ihjäl och sen slå igång en film! Have a nice dag allihopa everybody!


- Scream
- You know my name
- Black hole sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0