I am a part of the world.

Helgens otippade: I fredags morse lyckas jag på nåt stört vis dra iväg en fet vattenklump över datorn, satan så misslyckat..men vet ni vad? Den lever. I söndags, stod jag och Ingela i köket och pratade, jag skulle vara en snäll syster och hälla upp te åt henne medan hon pratade om något intressant.. på något skruvat vis prioriterade jag att titta på Ingela istället för koppen...det resulterade till att jag missar koppen och häller djävuls-vattnet på handen istället, rååskönt..

Måndagens otippade: Steg upp tidigt, for på gymmet innan jobbet, tog en lång promenad på kvällen. Och för första gången på länge kände mig fan motiverad till å göra nåt åt flodhäst-lirandet på fotbollsplan, får se hur länge motivationen håller i sig den här gången!

Dagens otippade: Steg upp tidigt, for ut på en promenad och därefter gymmet före jobbet. (kände mig lite duktig)
2006


Snart ska jag iväg till Edda och se innebandy med Pillan! TOODLES!

Kommentarer
Postat av: K...

Såklart du är dukti!!!Hoppas motivationen stannar lääänge, ¨But it´s hard to see the leaders back al the time¨....;)

2010-12-07 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0