'Cause baby you're a firework.

Uppesittarkvällen spenderades hos mother earth med familjen, spelade bingolotto, åt gott och hade roligt! Jag blev även övertalad att sova över så jag skulle vakna där på julaftonsmorgon, haha! Så det gjorde jag"

Julafton blev det. Jag begav mig hemåt för att slå in dom sista paketen (framförhållning, I know..) och göra mig klar. Sen åkte jag tillbaka lagom till en jullunch morsan hade gjort. Vi käkade och umgicks, sen började Trolltyg i tomteskogen som vi var tvungna att se:) Efter det blev det att ordna klart maten å de, Kalle Anka var man ju tvungen å se också, gillar egentligen ba tomteverkstan (när tomtenissen målar rutigt, ashäftigt..come on..). Sen käkade vi, öppnade paket, umgicks, spelade spel, såg Tomten är far till alla barnen osv sen var kvällen slut. Trots att vi var mindre folk än vi brukar och att vi var hemma istället för hos mormor så hade jag en toppendag, tack familjen!

Juldagen, även idag vaknade jag upp hos moder. Kom hem rätt tidigt! Resten av familjen skulle åka till mormor men jag blev kvar i stan eftersom det vankas utgång ikväll med världens bästa Fältan som är hemma från Italien över jul och nyår! Så spenderar jag min kväll, och trots att jag inte vet vad jag ska ha på mig eller att jag har stökigt i lägenheten eller att jag vet att jag måste färga håret men orkar inte så känner jag mig taggad!

Kommentarer
Postat av: k..

Låter ju som en helt perfekt jul!!! Ha så skoj tonight...:)

2010-12-25 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0