Knack knack! Vem där? Tage.. -Vem tage? -Handtage....

Idag har jag slagit in några julklappar, städat undan lite, sen hann jag inte mer än kasta mig in i duschen och komma ut därifrån så plingar det på dörren! I paniken söker jag kläder, det plingar igen, jag känner en viss stress... får på mig nå kläder och öppnar dörren, där står Emma "Linkan" Lindström! Tjejen som varit på bartenderkurs på kanarieöarna sedan slutet på oktober, tjejen som myglat och sagt när jag pratade med henne i telefon i fredags att hon inte skulle hem över jul och nyår, hon visste inte när och OM hon skulle hem. Sen står hon i min hall, saaaaaatan vilken trevlig överraskning!:D Det är precis en sån där grej jag skulle kunna göra, and I love it!


Kommentarer
Postat av: k...

Ja, saaatan så kul!!! Förstår ju att du blev ¨shizeglad¨...

2010-12-22 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0