She´s my California.


Nyväckt, ocharmig vinkel, välarbetad dubbelhaka och 3-4år gammal bild men jag bjuder! EXAKT så här ful och eländig känner jag mig idag. Är så förkyld att ena örat är täppt, jag hör alltså ingenting, min snok är snorig och min hals är förjävlig... Skulle inte tacka nej till att bli ompysslad nu men NO, ska istället ställa mig och beta bort diskberget i köket och överdosera menthol-nässpray!  


Bild från 2006. Och ingen sommar har man riktigt fått uppleva i år heller, har suttit på ett kontor hela juni-juli-augusti.. ogillar seriöst vuxenlivet, hade mycket hellre gått om gymnasiet i 15 år till (om studiebidraget ökade efter varje år vill säga) Nu skriver jag inge mer, puss å snor på er! (Ninas.rimstuga.nu/overrated)

Kommentarer
Postat av: veronica

vi jobbar tillsammans 4 och 19 september ju :) naajs.

2010-08-24 @ 14:20:59
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0