That's my girl!

Igårnatt rasade snön på baksidan....


Idag på framsidan....


Då fick man nyttja sina ömma muskler och skottar-skills! 

Imorgonbitti kl.07:00 går bilen mot Kåbdalis där vi ska vara till tisdagkväll tror jag. Vi får se hur det går i backen, var snoooor längesen jag åkte! Men bara jag kommer hem utan benbrott är jag nöjd:) Det blir jag och kidsen, haha jag, syrran, hennes kompis och lillasyster! Blir nog bra:) (plus päron då givetvis)

Har suttit och funderat på ett namn åt lillan (Ja, mina ögon skådade en tjej). Går såååådär, vill ha ett roligt namn med lite charm över, haha=) har kommit upp förslag från alla håll som bl.a. Barbro, Lena, Adga, Agneta, Edit, Bodil, Gunilla, Britt-Marie och Marie-Louise. HAHAha och min favorit bland dom är Britt-Marie! Någon som har något roligt förslag?;D



2 dagar gammal, är det inte en liten Britt-Marie?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0