Whataya want from me.

Samma gamla visa, VARJE GÅNG. Alltid när jag far till stan och verkligen måste köpa något hittar jag bara allting annat, likaså idag. Behövde verkligen ett par jeans, då hittade jag en tröja och underkläder istället! Haha, underklädsavdelningar kan man alltid lita på, så slipper man komma tomhänt hem.

Måste bara säga att det varit sjuuuukt underligt i år, jag brukar alltid "bara" ha ETT sommarjobb, har alltid bara lyckats få ett av alla jag sökt (vilket är jävligt bra iofs men lyssna nu) i år har jag fått 3!! Helt sjukt, Först Norrlands Miljövård, sen Kundtjänst på kommunen (inte sommarjobb men ändå) och idag ringde dom från Stigs Konditiori och frågade hur det såg ut för mig i sommar! Helt jävla galet, thankyou. Ja ibland är livet bra konstigt.

Ikväll ska jag och några trogna lagkamrater jobba åt föreningen på stan i vad jag gissar är fula tajta t-shirtar och blå jeans! Därför jag behövde jeans, för av dom 10-12 paren jag har använder jag bara 3-4 varav 2 är mörka och 2 är nötta hål på, haha JAG gillar det men det kanske inte riktigt anses vara propert. Så nu måste jag visst ha ett par skitfula, kul, jättekul. Tur jag är taggad... Robban Aschberg och Gert "slisk pensionären" Fylking ska befinna sig i stan ikväll, har inte ens susning om vad dom tänkt hitta på men de må ju va! Kul det händer nåt i Skeå iallafall även om jag hellre hade sett att Paul Walker kom i badbyxor och gjorde armhävningar nere vid Cubus hela kvällen men får väl nöja mig med en gammal, slapp gubbe som Gert;P


06 eller 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0