Hanging by a moment.

Fredagskvällen spenderades hos Malin. Vi åt gott, såg film, drog igång musik, pratade osv! Mycket trevligt, tack sötnos!

Idag sov jag ut så gott jag kunde, sen halkade jag in i duschen, for till stan för att fira Hanna med några goa damer och fika på Waynes. GRATTIS FJELLE!:) Har rensat ur gamla kartonger från vinden där jag hittade all möjlig gammal skit;P hittade skolböcker från 4an och framåt, gamla brev och dagböcker, diplom och foton, och lappar med 5-i-topp-listor och liknande! Hahahaha=) I en skolbok från 6an hade jag skrivit som rubrik "FAN!" följt av 8 sidor där det bara stod "fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan" HAHAHA!! Glatt.... rätt kul dock med 5 i topp listor som folk skrev, haha och lappar där det stod "Vad ger du han i snygghet mellan 1-10", 5 var alltid 'normalt' och man gav några grabbar 0, 1, 2 osv. haha SCHYSST!! Näe de va ball å kika igenom :)


Score...! ;) man måste ju bara sakna låg- och mellanstadiediscon!


Kommentarer
Postat av: joel norris

Haha, vaaaaa! Åh, back in the days! Har du inge mer roligt från den tiden? :)

2010-04-26 @ 21:38:32
Postat av: Nina

Hahaha njaa de enda jag hittade var typ "veckans kompis" diplom och 5-i-topp-listor ;P Lite foton också från typ 4an ;)

2010-04-27 @ 11:16:30
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0